شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سکان ووشو البرز به یک بانو رسید

سکان ووشو البرز پس از حدود هشت ماه بلاتکلیفی با برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات این بار به یک بانو رسید.

ورزشی- رمزگشانیوز؛ ووشو البرز در حالی به عنوان یکی از هیات‌های موفق در سطح کشور شناخته می شد که این هیات توانسته بود ورزشکاران زیادی به خصوص در بخش بانوان و در قالب ورزشکار و سرمربی روانه مسابقات کشوری و بین‌المللی کند.
همچنین در کنار معرفی ورزشکاران به تیم‌های ملی در رده های مختلف، این رشته ورزشی در البرز با وجود حدود سه هزار ورزشکار به عنوان یکی از رشته های پرمخاطب در این استان شناخته شد.
تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ووشو البرز با توجه به اینکه مدت زمان ریاست قبلی این هیات سال گذشته به پایان رسید سبب شد تا این هیات به دلیل نبود اختیارات از بسیاری از برنامه های خود از جمله اعزام به رقابت‌ها عقب مانده و در کنار آن مشکلات مالی مزید بر علت شد. امروز پس از گذشت هشت ماه با حضور رئیس فدراسیون ووشو، مجمع انتخاباتی این هیات برگزار شد و آزیتا موسوی بانوی البرزی توانست سکان این هیات پرمخاطب را در استان برعهده بگیرد.

کسب ۴۴ مدال بین المللی توسط ووشوکاران کشور
رئیس فدراسیون ووشو در این مجمع انتخاباتی با بیان اینکه این رشته ورزشی، جزو موفق ترین رشته‌های ورزشی در کشور است، گفت: درخشش ورزشکاران در بازی‌های آسیایی با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ گواهی بر این مدعا است.
امیر صدیقی با بیان اینکه ووشوکاران کشورمان از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کسب ۴۴ مدال بین‌المللی شده‌اند، اظهار کرد: رشته کوراش از سه سال پیش به فدراسیون ووشو اضافه شده و نیاز است که روسای هیات‌ها به توسعه این رشته نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

تشکیل۶۰ درصد جامعه ووشو البرز از بانوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این نشست با بیان اینکه در ماه های اخیر همدلی و اتحاد در هیات ووشو استان کمرنگ شده است، گفت: ۶۰ درصد جامعه ورزشی البرز در رشته ووشو را بانوان تشکیل می‌دهند.
بهزاد فروغی با بیان اینکه باید بتوانیم با هم افزایی ووشو استان البرز را به جایگاه و شرایطی که در شأن آن است، باز گردانیم، تصریح کرد: امیدواریم شرایط ووشو البرز خوب شود و ما به همراه فدراسیون در این راه، در کنار هیات استان هستیم.

البرز در رشته ووشو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
رئیس جدید هیات ووشو البرز نیز در حاشیه برگزاری این مجمع در گفت وگوبا خبرنگاران گفت: امروز ووشو البرز در جایگاه برتر در سطح کشور قرار دارد و در کنار آن بانوان نیز در حال به دست آوردن جایگاه مدیریتی در رشته‌های ورزشی هستند.
آزیتا موسوی با بیان اینکه این هیات هم اکنون از زیرساخت‌هایی از جمله خانه ووشو برخوردار است، افزود: این هیات در معرفی استعدادها به تیم های ملی و در بخش سخت افزاری در شرایط خوبی قرار داشته و جزو هیات‌های برتر کشور است.
آزیتا موسوی با کسب ۲۴ رأی از مجموع ۲۵ آرای مأخوذه، برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ووشو استان البرز انتخاب و معرفی شد.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات