پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رئیس پلیس آگاهی البرز:

سارقان موتورهای جرثقیل در البرز دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان موتورهای جرثقیل با اعتراف به 50 فقره سرقت در استان های مختلف کشور خبر داد.


به گزارش رمزگشا نیوز از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی درخصوص دستگیری سارقان موتورهای جرثقیل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورهای تاور (جرثقیل های ساختمانی) در نقاط مختلف استان البرز، رسیدگی به موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان محرز شد که سارقان با شناسایی تاورها در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موتورهای گران قیمت آن ها کرده و با توجه به کمیاب بودن این موتورها، پس از مدتی آن ها را به قیمت بسیار بالا به فروش می رساندند.

رئیس پلیس آگاهی البرز ادامه داد: کارآگاهان با تلاش های بی وقفه و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای یک باند 11نفره سارقان که از یکی از استان های غربی کشور به استان البرز آمده و در منازل مجردی زندگی می کردند، شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه تمامی متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مسئول اظهار کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود، چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به 50 فقره سرقت موتورهای تاور در استان های آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، تهران و البرز اعتراف کردند.

نادربیگی با اشاره به دستگیری 2 مالخر اموال مسروقه خاطرنشان کرد: ارزش اموال سرقتی توسط این باند سرقت 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک،طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع  را به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات