جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

دستگیری اعضای باند سرقت منزل در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارقان منزل با بیش از 50 فقره سرقت در شهرهای تبریز، کرج و شهرهای مختلف استان تهران خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام خبر دستگیری سارقان منزل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در اقصی نقاط استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با زیر نظر گرفتن منازل خالی از سکنه در فرصتی مناسب با شیوه های تخریب، توپی زنی و بالکن روی اقدام به سرقت اقلام آن ها می کنند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود متوجه رد پای اعضای یک باند سرقت حرفه ای در پرونده های سرقت منزل استان البرز شدند و با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه اعضای این باند 2 نفره را در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی اموال مسروقه از جمله لپ تاپ، لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی کشف شد.

این مسئول با اشاره به تحت تعقیب بودن متهمان از سوی مراجع قضائی استان های آذربایجان شرقی، فرماندهی ویژه غرب و شرق تهران و همچنین فرماندهی تهران بزرگ بیان کرد: سارقان پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به بیش از 50 فقره سرقت در شهرهای تبریز، کرج و شهرهای مختلف استان تهران اقرار کردند.

محمدیان با بیان اینکه ارزش اموال سرقت شده توسط اعضای این باند 40 میلیارد ریال برآورد شده است گفت:  تاکنون 46 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر آن ها ادامه دارد. در ماه های اخیر فیلم متهمان حین سرقت در شهر تبریز به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده بود و این موضوع سبب ایجاد مطالبه عمومی برای دستگیری اعضای  این باند حرفه ای شده بود.

انتهای پیام/


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات