سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز مبادلات تجاری اتاق بازرگانی البرز و استان کارلیا روسیه تشکیل می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تشکیل مرکز مبادلات تجاری اتاق بازرگانی البرز و استان کارلیا روسیه خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی البرز مسئول فراهم کردن مقدمات لازم به منظور تشکیل این مرکز است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سیف اله اسداللهی با بیان این مطلب در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و اعضای اتاق بازرگانی البرز اظهار داشت: این نشست پیرو جلسه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان تور روسیه در تهران و ملاقات با اعضای هییت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه تشکیل شده است.

وی ضمن معرفی فرصت‌های کم‌نظیر استان البرز به منظور پوشش نیازمندی‌های تجار روسی، خواستار تعامل هر چه بیشتر اتاق بازرگانی البرز و اتاق مشترک ایران و روسیه شد.

اسداللهی تاکید کرد: امکان تهاتر بسیاری از کالاهای تولیدی استان با محصولات وارداتی از روسیه وجود دارد که امید می‌رود بیش از پیش مورد توجه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه و‌ همچنین اتاق بازرگانی البرز قرار گرفته و در این زمینه تسهیلگری کنند.

وی یادآور شد: در این راستا لازم است بانک اطلاعاتی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان  در سایت اتاق بازرگانی بارگذاری شود تا ظرفیت علمی شرکت‌های دانش بنیان جهت همکاری‌های آتی در اختیار آنان  قرار گیرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات