پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با هدف حمایت از شرکت های فناور؛

اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام به سرمایه گذاران در حوزه فناوری های نوین واگذار می شود

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: بخشی از اراضی این منطقه با هدف حمایت از شرکت های فعال در حوزه فناوری های نوین در قالب فراخوانی به سرمایه گذاران وتولید کنندگان در این حوزه واگذار می شود.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ سید مهدی جعفری با بیان اینکه رویکرد این منطقه جذب صنایع در حوزه فناوری های نوین با هدف تبدیل شدن پیام به قطب اقتصاد دیجیتال است، افزود: در حال حاضر ٤٠ هکتار اراضی فاز یک،٥٦ هکتار اراضی فاز دو، و ١٨ هکتار اراضی فاز سه به بهره برداری رسیده است و فاز چهارم منطقه نیز با وسعتی بالغ بر ١٦٥ هکـــتار در مـــرحله آماده ســـازی زیرســاخــت ها و واگـــذاری به صـنایع است،.

وی با بیان اینکه مالکیت این منطقه متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، بیان داشت: همین موضوع می تواند به عنوان نقطه اتکایی برای شرکت ها، صنایع و بنگاه های اقتصادی باشد که در حوزه های فناوری و ارائه محصولات ارتباطی فعالیت می کنند.

جعفری ادامه داد: به همین منظور شرکت خدمات هوایی پیام در نظردارد در چارچوب قوانین مناطق ویژه اقتصادی و در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات، توسعه بومی سازی تجهیز ات ارتباطی و مخابراتی از جمله تلفن های همراه هوشمند، تبلت و احداث مراکز داده، بخشی از اراضی خود را با شرایط ویژه و در قالب قراردادهای اجاره ی ٢٥ ساله به ســــرمایه گذاران و تولید کنندگان تجهیزات ارتباطات و فناوری اطلاعات بشرح این فراخوان واگذار نماید.

متقاضیان واجد شرایط تولید تجــهیزات ارتباطات و فناوری اطـلاعات مـــی بایـست ضمن مراجعه به سایت ir.pasc.www فرم های مربوطه را دریـافت، تکـمیل و ثبت نمایند.


 علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و پیـگیری درخــواست های ارسال شده با شماره تماس ٠٩١٢٥٦٦٧٢٦١ ( اداره کل جذب و حــمایت از سرمایه گذاری ) تماس حاصل نمایند و با مراجعه به سایت www.payamaviation.ir نسبت به فراخوان های اعلام شده مطلع شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://b2n.ir/d15222 دفترچه فراخوان واگذاری اراضی در حوزه فناوری های نوین را دانلود نمایند.

 لازم به ذکر است، . باتوجه به محدودیت زمین برای واگذاری، اولویت با شـرکت هایی است که اطلاعـات درخواستی را به دقت تکمیــل و در زمان مقرر ارائه نمایند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات