سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

 فروغی:

«عدالت و قانون» را در برگزاری تمامی مجامع سرلوحه کارمان قرار داده ایم

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اجرای عادلانه و قانونمند تمامی مجامع هیئت‌های ورزشی را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: خوشبختانه سنگ بنایی که مرحوم یزدانی خرم در والیبال ایجاد کرد، توسط جانشین خلف و شایسته وی دکتر داورزنی با قدرت ادامه یافت و موجب شد که امروز ما شاهد این حجم از پیشرفت و موفقیت در والیبال کشور باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مجمع هیئت والیبال پس از حدود دو سال گفت: ساماندهی هیئت‌های ورزشی به ویژه هیئت‌هایی مانند والیبال که ماه‌ها و حتی سال‌ها بلاتکلیف مانده بودند، از مهم ترین دغدغه‌های ما در اداره کل بوده و خواهد بود.

فروغی تأکید کرد: همواره در برگزاری تمامی مجامع «عدالت و قانون» را سرلوحه کارمان قرار داده‌ایم و فرصت حضور برای تمامی علاقه‌مندان به خدمت در عرصه ورزش فراهم بوده است.

وی با اشاره به تغییر خانه والیبال از سالن فلاحت به سالن نشاط عنوان کرد: سالن فلاحت از لحاظ ابعاد و امکانات برای برگزاری رویدادهای رسمی و استاندارد مورد تأئید فدراسیون والیبال نبود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن تبریک به رئیس منتخب هیئت گفت: انتظار داریم رئیس منتخب در راستای سیاست‌های وزارت ورزش، فدراسیون و اداره کل حرکت کرده و از ظرفیت تمامی دلسوزان این رشته استفاده نماید.

وی تصریح کرد: از فدراسیون در خواست داریم که نگاه ویژه‌ای به والیبال البرز داشته و برای این که خانه والیبال استان دارای کفپوش حرفه‌ای شود به هیئت کمک نمایند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات