جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رضا درویش:

دغذغه بعضی نرفتن پرسپولیس به آسیاست/منتظر نتیجه جلسه بامجلس هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در چند روز گذشته دغدغه و گفتمان بعضی این بود که پرسپولیس هم به هر نحوی به آسیا نرود. ما منتظر نتیجه جلسه مجلس و نهادهای بالادستی هستیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از مهر؛ رضا درویش درباره شایعه حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: خیلی‌ها برنمی‌تابند که پرسپولیس در آسیا باشد. در این مدت و این چند روز شاهد گفتمان بعضی افراد هستیم و هستید که می‌گفتند؛ پرسپولیس چرا باید به آسیا برود؟ نباید برود!

وی ادامه داد: اگر با من یا پرسپولیس مشکل دارند، با ایران که مشکل ندارند. این تیم پرسپولیس ایران است. موهبتی برای ایران است. اینکه افرادی یک حرفی می‌زنند و دوست دارند هواداران را ناراحت کنند و در التهاب نگه دارند، باید بروید علتش را از خود آنها بپرسید.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال و ایجاد مشکل از این ناحیه برای دریافت مجوز AFC خاطرنشان کرد: همین الان یکی از مواردی که بحث بسیار داغی در موردش شد این بود که تصدی‌گری وزارت ورزش بر پرسپولیس و استقلال را حل کنند. روش‌های خوبی هم پیشنهاد دادند و قرار شد ظرف دو سه روز آینده این مشکلات از طریق نهادهای ذیربط و بالادستی مرتفع شود.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این صحبت خبرنگاران که آیا با این اوصاف بروز مشکل برای دریافت مجوز را تکذیب می‌کند، عنوان داشت: این که انجام نمی‌شود فقط شایعه است. دو مطلب هست؛ یکی مواردی است که من و همکارانم به عنوان باشگاه پرسپولیس باید انجام بدهیم و برطرف کنیم و ما تمام تلاش مان را کردیم که این مشکلات را برطرف کنیم. خدای سبحان هم کمک کرد و مسائل مربوط به این بخش را حل کردیم اما یک‌سری موارد مانند مسائل سخت‌افزاری هم وجود دارد که آنها دیگر در اختیارات باشگاه نیست یا دست من نیست. پیگیری را انجام می‌دهیم ولی جزو امور بالا دستی است.

درویش در پایان تاکید کرد: ورزشگاه آزادی از جمله این موارد است. البته در آن بخش هم مجموعه آزادی و شرکت توسعه همه توان خود را گذاشته‌اند و در حال اقدام هستند یا به عنوان مثال موضوع تصدی‌گری باشگاه دست ما نیست ولی در این مورد هم وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی در حال انجام کار هستند تا ظرف دو سه روز آینده این دغدغه را مرتفع کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات