جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ایران قهرمان شد

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا با قهرمانی زودهنگام برای رقبا خط و نشان کشید.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 20 و 21 فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان برگزار شد و شاگردان حسن رنگرز با کسب 4 مدال طلا ( پویا دادمرز در ۵۵، ایمان محمدی در ۶۳، ناصر علیزاده در ۸۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم) و یک مدال نقره ( امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم) کار خود را پر قدرت آغاز کردند. کاویانی نژاد روز گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی در فینال به میدان نرفت و به مدال نقره رسید.

امروز هم در 5 وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا کشتی گیران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که نتیجه آن 2 فینالیست و 2 رده بندی در این رقابت‌ها است. با این حساب ایران در با توجه به امتیازاتی که بدست می‌آورد، 180 امتیازی می‌شود و قرقیزستان و قزاقستان هم با احتساب کامل امتیازات به ایران نخواهند رسید.

با این تفاسیر باز هم شاگردان رنگرز قهرمان رقابت‌های قهرمانی آسیا شدند. این اولین قهرمانی حسن رنگرز و شاگردانش در سال جدید است.

این قهرمانی و نتایج بدست آمده نشان می‌دهد کشتی فرنگی کشورمان در مسیر درستی قرار دارد و با رفتن محمد بنا، آقای خاص کشتی ایران هم در مسیر پیشرفت است و می‌تواند در ادامه حرف‌های زیادی را برای گفتن مقابل رقبای خود داشته باشد.

این در حالی است که ایران هم به همراه چند کشور برای این رقابت‌ها از ترکیب بسیار جوان استفاده کرد اما اقتدار ایران نشان داد پشتوانه ایران قوی تر از هر زمان ممکن است. 

کشتی‌گیران 5 وزن دوم کشورمان امروز از ساعت 15:30 دقیقه برای کسب مدال طلا و برنز به مصاف حریفان خود در این رقابت‌ها خواهند رفت.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات