پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلیس البرز با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها امنیت را تأمین کرد

فرمانده انتظامی استان البرز از تأمین امنیت کامل صندوق‌های رأی توسط پلیس البرز خبر داد و گفت: پلیس به عنوان خادم مردم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها امنیت را تامین کرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ سردار حمید هداوند گفت: پلیس برای تأمین نظم و امنیت حداکثری در انتخابات از تمام توان خود بهره برد و توانست امنیت خوبی را پای صندوق‌های رأی برقرار سازد. این انتخابات یک حماسه بزرگ ملی بود که بار دیگر به جهانیان ثابت کرد مردم پای رهبر و انقلاب خود با قدرت ایستاده‌اند.
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: پلیس با پیش‌بینی وضعیت امنیتی انتخابات، اقدامات پیشگیرانه را در سطح استان البرز به کار گرفت تا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان در کمال آرامش و امنیت و با حضوری حداکثری بتوانند نامزدهای اصلح خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب کنند.
سردار هداوند ضمن مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند مردم اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین آسیبی به کیان و عظمت ایران اسلامی وارد شود و این حضور باشکوه در انتخابات برگ زرین دیگری است که از سوی مردم در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات