پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳


اخبار ویژه
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مقدمات ملی شدن صنعت نشر فراهم است، گفت: کاغذ مسأله اول حوزه کتاب است، ملی‌ شدن صنعت نشر شعارم بود که در مجلس آن را عنوان کردم و امروز همه مقدمات لازم برای اینکه بتوانیم این شعار را تا پایان دولت به نتیجه برسانیم فراهم شده است.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص سلامت روغن‌های خام آفتابگردان وارداتی، سلامت مردم را خط قرمز این سازمان اعلام کرد.
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از اول فروردین ماه تا ۱۸ اردیبهشت امسال ۶ میلیارد و ۲۵۱ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تأمین شده است.
شهردار کرج با اشاره به اهتمام شورای ششم و شهرداری این کلانشهر برای پایان‌دادن به چشم‌انتظاری طولانی مدت شهروندان اعلام کرد: آزادراه شمالی کرج تا پایان امسال تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
مدیرکل استاندارد البرز به حجم بالای سرمایه‌گذاری‌ها برای صنایع مختلف و ضرورت حضور موفق در بازارهای بین‌المللی و داخلی اشاره کرد و گفت: تولید کالای با کیفیت شرط حمایت استاندارد از صنایع استان است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز با هشدار در خصوص رعایت مصرف آب در البرز، از کاهش شدید منابع آبی استان خبر داد.
سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی در تابستان در کلاس‌های پودمانی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی آموزش می‌بینند، مطرح کرد: پذیرفته‌شدگان استخدام معلمی برای اول مهر آماده به خدمت می‌شوند.
رئیس سازمان غذا و دارو درباره تولید داخلی داروی بیماران SMA اظهار کرد: یک شرکت دانش‌بنیان در مسیر تولید داروی داخلی بیماران SMA گام برداشته است و داروی تولیدی در مرحله «ارزیابی کیفی» و سپری کردن مباحث آزمایشگاهی است. اگر نمونه داخلی داروی بیماران SMA تاییدیه‌های لازم را کسب کند، حدود خردادماه وارد مرحله تولید می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز خبر داد: ۳۴۱ هکتار اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان با حکم قضایی آزادسازی شد.
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی، نقش تغذیه مناسب را در کاهش علائم و جلوگیری از پیشرفت بیماری آسم موثر عنوان کرد.
کتاب چیرگی نوشته رابرت گرین است که با ترجمه آرسام هورداد منتشر شده است. این کتاب راهنمای دست‌یابی به عالی‌ترین فرم قدرت است. مطالعه‌ این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر شخصی زندگی‌تان را به بهترین شکل بسازید.


نظرسنجی
نظر شما درباره سایت جدید چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف