یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اخبار ویژه
غلامرضا درکتانیان به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی شد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: طبق بررسی علمی و آماری ۲۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این استان به فشارخون مبتلا هستند.
دادستان عمومی و انقلاب فردیس استان البرز با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر مراکز ترک اعتیاد اعلام کرد: یک مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در این شهرستان شناسایی و تعطیل شد.
دوشنبه؛ بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه 1403، یک روز بارانیِ بهاری آغاز شد؛ به رسم همیشه که برگزاری پویش نجات قطره‌ها، انگار قطره‌های باران را از آسمان فرا می‌خواند.
رئیس هیات دوچرخه‌سواری البرز با اشاره به میزبانی این استان از رقابت‌های بین‌المللی دوچرخه‌سواری یادواره شهدای کندر شهرستان کرج، از حضور ۹ تیم خارجی و داخلی در این دوره از رقابت‌ها خبر داد.
مدیرکل هواشناسی استان البرز از ناپایداری جوی همراه با وزش باد به نسبت شدید، گردوخاک، بارش پراکنده باران و آذرخش برای پنج روز آینده این استان خبر داد.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی ۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه مهرشهر کرج واقع در بخش مرکزی این شهرستان با حکم قضایی خبر داد.
همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه مبارک کرامت، بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم استان البرز عصر امروز -جمعه- با اجتماع در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج این روز خجسته را گرامی داشتند.
امام جمعه کرج تأکید کرد: عملیات وعده صادق به دشمنان فهماند که ایران قدرت فرماندهی در پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین عملیات پهپادی و موشکی را با پیشرفته‌ترین تجهیزات دارد و در دفاع از اسلام، انقلاب و ایران با هیچکس شوخی ندارد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز با اشاره به اینکه ۱۶ موقوفه طی هفت سال گذشته در استان البرز متبرک به نام مقدس امام رضا(ع) شده‌اند، مطرح کرد: ۶ هزار و ۶۰ نفر در این استان خادم‌یار و همچنین یک هزار و ۲۵۰ نفر یاور رضوی در استان البرز هستند.
رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران- شمال در روز جمعه ٢٨ اردیبهشت‌ماه خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ موبایل قاپ با ۳۲ فقره سرقت در شهرستان فردیس در این استان خبر داد.
استاندار البرز ضمن بیان این مهم که امروز همدلی و مشارکت بالایی را در استان شاهد هستیم، مطرح کرد: از هم اکنون‌ برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال برنامه‌ریزی و آمادگی هستیم.