جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار کرج خبر داد؛

 کارگاه عمرانی ساخت 200  مدرسه در استان البرز ایجاد شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج که در ایام گرامیداشت هفته معلم، به نیابت از استاندار البرز در تعدادی از مدارس کلانشهر کرج حضور یافت ضمن ابلاغ تبریک و خداقوت استاندار البرز خطاب به جامعه فرهنگیان گفت: عملیات عمرانی ساخت ۲۰۰ مدرسه برای جبران کمبود زیرساخت‌های آموزشی با حمایت دولت و دستور ویژه استاندار آغاز شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «غفور قاسم پور» در جریان حضور و بازدید از مدرسه شهید کلانتری و شهیدستان ناحیه ۳کرج، مدرسه فاطمه الزهرا (س) ناحیه ۴، ضمن دیدار تبریک هفته معلم در جریان گفتگو با مدیران مدارس و معلمان، گفت: حامل پیام تبریک و سلام گرم استاندار البرز هستیم و آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان به صورت شایسته در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: معلمان و فرهنگیان قشرهای زحمتکش جامعه هستند  که در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند و مدیران امروز نیز مدیون زحمات این جامعه بزرگ آموزشی و فرهنگ ساز در کشور هستند.


وی در ادامه با اشاره به نگاه دولت در توسعه سرانه‌های آموزشی افزود: با پیگیری استاندار البرز نهضت مدرسه‌سازی آغاز شده و برای جبران کمبود سرانه‌های آموزشی عملیات ساخت ۲۰۰ مدرسه جدید در استان اجرایی شده است.

قاسم‌پور بیان کرد: در این زمینه دولت پای کار است و طی ۳ سال آینده شاهد توسعه سرانه‌های آموزشی خواهیم بود.
 
در جریان حضور و بازدید فرماندار کرج در مدارس شهر کرج با نثار شاخه‌های گل از جامعه فرهنگیان و معلمان تجلیل به عمل آمد. 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات