دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری باند 2 نفره سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به 36 فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد نادربیگی» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و مغازه در سطح استان و نارضایتی شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد چند نفر با یک دستگاه خودرو پژو 206 پلاک مخدوش در اکثر سرقت های منزل و مغازه دست داشته‌اند.

سرهنگ نادربیگی اظهار داشت: یکی از گشت‌های کلانتری به یک دستگاه خودرو 206 مضنون و سرنشینان خودرو به محض رویت واحد گشت اقدام به فرار می‌کنند که با تعقیب و گریز پلیس، سرنشینان خودرو با به جا گذاشتن خودرو متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی افزود: مامورین با بازرسی از خودرو یک دستگاه لپ تاب و 15 سکه بهار آزادی و 5 عدد نیم سکه کشف کردند که با استعلام انجام شده مالک اموال کشف شده شناسایی شد.

سرهنگ نادربیگی در ادامه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران در جهت دستگیری سارقان گفت: 2 نفر از متهمین که یکی از آنان دارای سوابق متعدد سرقت نیز بود، توسط ماموران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر 2 نفر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نادر بیگی تصریح کرد: سارقان که در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند با ارائه شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 36 فقره سرقت از منزل و مغازه اعتراف کردند که کلیه مالباختگان در این راستا شناسایی و متهمین روانه زندان شدند.

انتهای پیام/   
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات