دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارقان کیف قاپ را شناسایی کنید

پلیس آگاهی استان با انتشار تصاویر بدون پوشش ۲ نفر از سارقان سابقه‌‌دار کیف‌قاپ که اقدام به ۱۵ فقره سرقت در سطح شهرستان کرج کرده بودند، از شهروندان خواست چنانچه توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی_ بلوار تعاون_ ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه کیف‌قاپی در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان با نصب پلاک‌های سرقتی بر روی یک دستگاه خودرو پراید، افراد در حال تردد در اماکن خلوت را شناسایی و اقدام به سرقت کیف آنها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با ارائه مشخصات خودرو و تصاویر به دست آمده از سارقان به واحدهای گشت انتظامی، در نهایت سارقان توسط یکی از گشت‌های فعال در سطح شهر کرج مورد شناسایی و در یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک چندین گلوله به سمت لاستیک خودرو آن‌ها دستگیر می‌شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت با شیوه کیف‌قاپی در سطح شهر کرج، گفت: با اقدامات صورت گرفته تعدادی از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایرین ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور دادیار شعبه ۱۶ دادگاه عمومی و انقلاب شهر کرج، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای شناسایی و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی_ بلوار تعاون_ ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات