دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

فرماندار جدید اشتهارد مدیر جهادی و آشنا به مشکلات استان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، تأمین امنیت و توسعه عمران را یکی از دو وظیفه اصلی فرمانداران عنوان کرد و گفت: فرمانداری یک نهاد فرابخشی است و فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها، وظیفه نظارت بر عملکرد ادارات را بر عهده دارند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «نور محمد فردی» در آئین تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید اشتهارد اظهار داشت: با توجه اینکه این شهرستان بیش از هزار واحد تولیدی دارد، فرماندار شهرستان اشتهارد ضمن ایفای نقش فرابخشی خود در شهرستان‌، با همکاری و تعامل مستمر و تنگاتنگ مسئولین و مردم اهتمام لازم را در عمران و آبادانی داشته باشد.

فردی  با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اصلی دولت به حداقل رساندن مشکلات است گفت: قبول مسئولیت در این دولت باید همراه با تلاش جهادی برای خدمات‌رسانی و برطرف کردن مشکل و گره‌گشایی از امور باشد.

وی افزود: فرماندار جدید اشتهارد مدیر جهادی و آشنا به مشکلات استان است، از این رو می‌طلبد فرماندار جدید با زندگی در کنار مردم مشکلات آنها را شناسایی و برای رفع آنها شبانه‌روز در تلاش باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز همچنین از خدمات و تلاش‌های «فرهاد شیبک»، فرماندار پیشین اشتهارد قدردانی و با معرفی «ابراهیم کردلو» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان، ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید با همکاری و تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی، در پیشبرد برنامه‌های توسعه این شهرستان منشأ اثر باشد.

شایان ذکر است، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اشتهارد با حضور دکتر «محمد باقر» نماینده ویژه استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ، امام جمعه، مدیرکل امنیتی استانداری البرز، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات