دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت؛

برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی افراد دارای معلولیت البرز

نمایشگاه مجازی نقاشی افراد دارای معلولیت ویژه مراکز توانبخشی استان البرز 12 آذر در کرج افتتاح می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز با تغییر شرایط جهانی به دلیل پاندمی کووید۱۹، و دسترسی کمتر به فضاهای نمایشگاهی برای ارائه کارهای هنری افراد دارای معلولیت؛ شکل دهی و الگو سازی چنین نمایشگاه هائی در فضای مجازی به یک ضرورت تبدیل شده است.

برگزاری این نمایشگاه ها در فضای مجازی می تواند موجب ایجاد فرصت های برابر برای نمایش توانمندی های افراد دارای معلولیت شده و به دلیل گستره بسیار وسیع دسترسی، مرزهای جغرافیایی بازدید کنندگان از این آثار را از یک منطقه خارج کرده و آن را تا سطح جهانی ارتقاء دهد.

معرفی و نمایش آثار هنری هنرمندان معلول (فارغ از توجه و تاکید بر موضوع معلولیت آنان)، تقویت و گسترش توجه به نقش هنرهای تجسمی در مراکز توانبخشی تحت پوشش، تشویق به آفرینش هنری و افزایش همکاری میان هنرمندان تجسمی و معلولین علاقمند به این رشته، گسترش آموزش هنرهای تجسمی و هنر درمانی تولید محور برای افراد دارای معلولیت، ایجاد فرصت های برابر اجتماعی برای ورود به بازار عرضه آثار هنری، شناسایی استعدادهای خلاق و معرفی آنان به جامعه و ایجاد فضای تعامل با دیگر هنرمندان جامعه، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

موضوع، تکنیک و شیوه این نمایشگاه «آزاد» است. هر هنرمند می تواند حداکثر ۵ اثر به نمایشگاه ارسال کند.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 8 آذرماه ۹۹ به آدرس  ehtma.pr@gmail.com ارسال کنند. نمایشگاه از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ آذر ماه ۹۹ در فضای مجازی برگزار خواهد شد که آدرس آن از طریق صفحه اینستاگرام به اطلاع عموم خواهد رسید.


آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی " ادنو" (ADNO) - آموزش و توانبخشی هنری برای افراد دارای نیاز ویژه موسسه روان پژوهان مفید، برگزار کننده این نمایشگاه است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات