دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز:

کشف بیش از 110 کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف 110 کیلو و 140 گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس استان البرز و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ سرهنگ علی عسکری درخصوص کشف موادمخدر هروئین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت اعضای یک باند تهیه و فروش مواد مخدر هروئین در شهرستان دماوند استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز قرار گرفت و با رصد تحرکات عناصر این باند و تلاش های شبانه روزی، محل سکونت متهمان و خودروهای آن ها شناسایی و موضوع بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند هماهنگ و با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در قالب یک عملیات مشترک به صورت نامحسوس اطراف ساختمان را محاصره و در یک فرصت مناسب و در هنگام ورود خودرو متهمان به داخل ساختمان، آن ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در بازرسی از ساختمان مورد نظر، 110 کیلو و 140 گرم هروئین و 20 گرم سوخته تریاک کشف شد و در این رابطه 5 سوداگر مرگ دستگیر و 2 دستگاه خودرو پژو 405 که از آن ها در امر حمل و فروش مواد مخدر استفاده می شد، توقیف شد.

این مسئول در ادامه گفت: متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند منتقل شدند.

عسکری در پایان سخنانش گفت: پلیس البرز با اقدامات اطلاعاتی خود سعی در دستگیری سرشبکه های قاچاق مواد مخدر دارد و برای تامین امنیت روانی شهروندان تمام تلاش خود را به کارگرفته است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات