دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸۷۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس البرز آماده شده است

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از پیش بینی ۸۷۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس خبرداد .

البرز- رمزگشانیوز؛ مرتضی ولی پوری افزود: در مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۹۲۲ شعبه داشتیم که باتوجه به اینکه دراین مرحله نیاز به ۸۷۰ شعبه در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس بود این تعداد شعبه اخذ رای آماده شده است.
وی بیان کرد: از مجموع ۸۷۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس، ۸۳۳ شعبه ثابت و ۳۷ شعبه سیار است که از این تعداد شعبه اخذ رای ۶۸۸ شعبه در مرکز استان البرز و مابقی در شهرستان‌های فردیس و اشتهارد است.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: همچنین شعبی در شهرک‌های صنعتی برای اخذ رای پیش بینی شده و رای دهندگان باید از میان متولدین ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۵ به قبل باشند.
ولی پوری افزود: کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت کردند فقط می‌توانند در همان حوزه انتخابیه مرحله اول، رای دهند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند در هر حوزه‌ای که مرحله دوم انتخابات در آن برگزار می‌شود، رای دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز یاد آورشد: حضور فرد رای دهنده با هر یک از اسناد و مدارک هویتی پنجگانه (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت) در شعبه اخذ رای امکان پذیر است.
وی تعداد واجدان شرایط رای دادن را در سه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد در استان البرز یک میلیون و ۴۷۲ هزار نفر عنوان کرد.
ولی پوری تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم درهمان ساعت اولیه اخذ رای (هشت صبح ) در پای صندوق‌ها حضور یابند تا در ساعات پایانی با اذحام جمعیت مواجه نشویم.

۱۷ هزار عامل اجرایی انتخابات مرحله دوم کرج را برعهده دارند 
وی با بیان اینکه ۱۷ هزار عامل اجرایی انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند گفت: این افراد ازجمله بازرس، نماینده فرماندار، نیروی انتظامی هستند.
ولی پوری یاد آورشد: مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی کشور درحال وقوع است بنابراین تمام تمهیدات برای خلق حماسه ای دیگر از حضور مردم پیش بینی شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز بیان کرد: انتخابات متعلق به گروه یا جناح خاصی نیست و عوامل اجرایی، نظارتی آن از بطن مردم هستند تا از آرا صیانت شود.
وی تاکید کرد: همانند مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز با توجه به چهار مولفه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی مشارکت سلامت امنیت و رقابت با افزایش رضایتمندی عمومی و حضور مسوولان در بین مردم ان‌شاءالله شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باشیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همچنین گفت: در همین مجال از تمام اقشار، گروه‌های سیاسی، احزاب، متنفذین و تمام ظرفیت ها دعوت می‌کنیم تا ضمن احساس مسوولیت در پای صندوق رای حضور یابند و نسبت به آینده ایران اسلامی و سرمایه‌های آن دین خود را ادا کنند.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات