یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامانه بارش تندری عصر امروز در البرز فعال می‌شود

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه سامانه بارش تندری عصر امروز دوشنبه در آسمان استان البرز فعال می‌شود، گفت: اتخاذ اقدامات لازم توسط مردم و دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از حوادث احتمالی ضروری است.

البرز- رمزگشانیوز؛ آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از ورود تدریجی سامانه بارشی و ناپایدار استان البرزاست که به موجب آن از امروز عصر تا روز چهارشنبه هفته جاری این سامانه تندری در استان فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: آسمان امروز دوشنبه استان البرز نیمه ابری تا ابری،‌ وزش باد به تدریج در بعضی ساعات بارش تندری خواهیم داشت و سرعت وزش باد ۲۸ کیلومتر در ساعت است.
بهاروند احمدی، دمای کمینه و بیشنیه امروز استان البرز را بین ۱۱ تا ۲۲ درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: آسمان فردا سه‌شنبه این استان ،‌ابری، مه رقیق، رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید، سرعت وزش باد ۵۶ کیلومتر در ساعت و دمای کمینه و بیشینه بین ۱۰ تا ۲۳ درجه بالای صفر است.
مدیرکل هواشناسی البرز هوای پس فردا چهارشنبه البرز را قسمتی تا نیمه ابری، مه رقیق، بارش پراکنده، وزش باد، به تدریج صاف پیش‌بینی کرد و اظهار کرد: دمای هوای این استان بین ۶ تا ۲۳ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
همچنین آسمان روز پنجشنبه هفته جاری استان کمی تا نیمه ابری، صبح مه رقیق و احتمال بارش خفیف، عصر وزش باد دمای کمینه بین هفت تا ۲۱ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و آسمان روز جمعه نیز صاف پیش بینی شده است؛ همچنین کمترین و بیشتررین دمای هوای استان بین ۱۱ تا ۲۴ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت است.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات