دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقاء سرانه‌های بهداشت و درمان البرز در دستورکار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، ارتقای سرانه‌های بهداشت و درمان استان را از جمله وعده‌های دولت مردمی سیزدهم دانست و گفت: این امر با جدیت در دستورکار مسئولان قرار دارد.

البرز- رمزگشانیوز؛ احمد افضلی ظهر شنبه در نشست پیگیری روند تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، گفت: ارتقای سرانه‌های بهداشت و درمان در سطح استان از جمله وعده‌های دولت مردمی سیزدهم است که علاوه بر اختصاص اعتبارات مناسب با جدیت در دستور کار مسئولان به ویژه استاندار قرار دارد.
وی مطرح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و گره گشایی از مشکلات چندین ساله آنها اکنون با جدیت در حال پیگیری است، به طوری که هر هفته تمامی مشکلات مربوط به این حوزه به صورت مرتب از سوی استاندار البرز رصد و دستورهای لازم برای گره گشایی از مشکلات آنها صادر می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: با توجه به عزم مسئولان در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های بیمارستانی استان و تداوم این روند امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم حدود یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به البرز اضافه شود.
گفتنی است؛ در این جلسه پیگیری موضوعات مربوط به تکمیل بیمارستان شهید سلیمانی در فردیس و بیمارستان سیدالشهدا در کرج، رفع مشکلات و موانع بیمارستان کمالشهر به ویژه ساماندهی وضعیت جوی آب، فاضلاب و برق، بیمارستان‌های طالقان، کلینیک حصارک، خورشید و… تأمین اعتبارات مربوط به بیمارستان آیت الله طالقانی، احداث لاین کندروی بیمارستان شهید مدنی از سوی شهرداری کرج مورد بحث و بررسی قرار گرفت.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات