دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

الزام اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای بهبودیافتگان از اعتیاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بر الزام اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای بهبودیافتگان از اعتیاد تأکید کرد و گفت: کمیته امداد و بهزیستی وام‌های ویژه‌ای را با مبالغ و شرایط خاص جهت تخصیص به این قشر از جامعه تخصیص و پیگیری کنند.

البرز- رمزگشانیوز؛ مرتضی ولی پوری ظهر دوشنبه در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان البرز اظهار کرد: این نشست به منظور بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تصمیم گیری جهت انجام اقدامات مؤثر در حوزه پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است.
وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به ارائه خدمات و امکانات موجود در این حوزه هستند، ادامه داد: با توجه به اینکه اداره کل آموزش و پرورش جامعه هدف گسترده‌ای را تحت پوشش خود دارد با شورای هماهنگی و متولیان حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر همکاری و هم افزایی لازم را داشته باشد.
ولی پوری همچنین با تاکید بر امر اشتغال زایی و کارآفرینی برای بهبودیافتگان از اعتیاد، گفت: کمیته امداد و بهزیستی وام‌های ویژه‌ای را با مبالغ و شرایط خاص جهت تخصیص به این قشر از جامعه تخصیص و پیگیری کنند.
وی در ادامه نیز تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان با در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی در این حوزه همکاری و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی، از سوی سازمان تبلیغات اسلامی نمایندگانی جهت اقامه نماز و برگزاری برنامه‌های ویژه و تخصصی به کمپ‌های سطح استان اعزام خواهند شد.
گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد برنامه‌های فرهنگی و هنری (تئاتر) با موضوعات تخصصی در کمپ‌ها اجرا گردد.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات