سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

استاندار البرز مطرح کرد

کاهش زمان حرکت قطارهای مترو برنامه اولویت‌دار البرز

استاندار البرز در آیین بهره‌برداری از ایستگاه قطار شهری شهید فخری‌زاده شهر جدید مهستان بیان کرد: کاهش زمان حرکت قطارهای مترو از مهمترین برنامه‌های استان در آینده نزدیک است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز شنبه در آیین بهره‌برداری از ایستگاه قطار شهری شهید فخری‌زاده شهرجدید مهستان استان البرز، با اشاره به ضرورت استفاده همگانی از وسایل نقلیه عمومی ایمن افزود: توسعه مترو و کاهش زمان سفر به عنوان برنامه مهم استان با جدیت دنبال خواهد شد.
استاندار البرز افزود: امید است با تلاش‌هایی که صورت گرفته روز به روز شاهد ارتقای خدمات به مردم در حوزه‌های مختلف باشیم.
وی ادامه داد: ایستگاه متروی شهید فخری زاده (ایستگاه ماموت سابق) در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه های قطار تهران- کرج- هشتگرد به بهره‌برداری رسید.

عبداللهی گفت: یکی از شاخصه‌های کشورهای پیشرفته دنیا تقویت بسترهای حمل و نقل عمومی است، از این رو باید به این مؤلفه مهم توجه ویژه‌ای شود.
وی افزود: حدود یک ماه پیش در نشستی با مدیرعامل مترو تهران، خط متروی کرج- مهستان تحویل تهران داده شد و مقرر شد مشکلات فنی این خط اعم از سیگنالینگ و امثال آن را رسیدگی و برطرف کنند.
استاندار البرز گفت: راه‌اندازی این ایستگاه مطالبه شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی اطراف و همچنین شهرها و روستاهای همجوار بود که اکنون محقق شد و به طور قطع کیفیت‌تر دنبال می‌شود.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات