دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

لزوم سیاستگذاری حوزه اجتماعی مبتنی بر آمار ثبت احوال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه هم افزایی، تعامل و مشارکت دستگاه‌ها با مردم از مهمترین اهداف دولت است، گفت: سیاستگذاری حوزه اجتماعی مبتنی بر آمار ثبت احوال انجام شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مرتضی ولی پوری در اولین نشست طرح پوشش وقایع حیاتی استان البرز در سال ۱۴۰۲، با بیان اینکه دولت مردمی، در راستای خدمت‌رسانی و ارتقای رضایت مردم از هیج تلاشی دریغ نکرده است، اظهار داشت: رضایت‌مندی مردم منوط به تسریع در ارائه خدمات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، ثبت احوال را از دستگاه‌های تأثیرگذار در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور عنوان کرد، گفت: ثبت احوال دستگاهی با تخصص، تجربه در زمینه احصاء آمار‌های جمعیتی می‌باشد.

وی در ادامه ضمن برشمردن اهمیت ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی و نقش آن در برنامه‌ریزی‌های کلان کشور بیان داشت: ارائه به موقع، صحیح و درست اطلاعات آماری مستلزم پوشش وقایع چهارگانه توسط ثبت احوال است.

ولی پوری گفت: ثبت به موقع وقایع حیاتی چهارگانه از نیاز‌های اولیه و مهم ساختار شبکه اطلاعات و آمار درسطح استانی و کشوری بوده و هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

گفتنی است در این نشست رویکرد کلیه دستگاه‌های اجرایی استان و عضو شورای راهبردی طرح پوشش وقایع حیاتی مورد بررسی قرار گرفت.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات