دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتظار ما از نمایندگان مجلس تغییر شرایط اقتصادی است

فرماندار ویژه کرج بیان کرد: توقع ما از نمایندگان مجلس آینده این است که با تقنین قوانین مناسب بتوانند شرایط اقتصادی روز را مقداری تغییر دهند، بروکراسی‌های اداری و قوانین مزاحم و زائد و دست و پاگیر را حذف و شرایط بهتری را برای دیپلماسی اقتصادی فراهم کنند.

البرز- رمزگشانیوز؛ یحیی رمضانی ظهر جمعه در حاشیه حضور پای صندوق‌های رأی در مصلای کرج مطرح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به دور دوم کشیده شد زیرا در مرحله اول یکی از نمایندگان موفق به اخذ نصاب لازم نشد. در دور دوم نیز فرآیند انتخابات باید مانند مرحله اول باشد.
فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به پیش بینی ۶۸۸ شعبه اخذ رأی با بیش از ۱۴ هزار نفر نیروی آموزش دیده توانمند برای برگزاری دور دوم انتخابات بیان کرد: ما در دوم هم مانند مرحله اول انتخابات باید به صورت کامل از نظر اجرا مقدمات کار را از لحاظ سخت افزاری، نرم افزاری، منابع انسانی و سیستم‌های الکترونیک فراهم می‌کردیم.
وی از افزایش ۴۵ درصدی تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج نسبت به دور اول خبر داد و گفت: توقع ما از دو کاندیدای راه یافته به دور دوم این بود که زمینه مشارکت بیشتر را فراهم کنند. به نظر می‌رسید باید ستادهای قوی‌تری را اعمال، ارتباطات بیشتری با مردم برقرار و در گروه‌های مردمی بیشتری شرکت می‌کردند.
رمضانی اظهار کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت علاوه بر اینکه قانونگذار هستند، نظارت بر عملکردها را نیز بر عهده دارند. توقع ما از نمایندگان مجلس آینده این است که با تقنین قوانین مناسب بتوانند شرایط اقتصادی روز را مقداری تغییر دهند، بروکراسی‌های اداری و قوانین مزاحم و زائد و دست و پاگیر را حذف و شرایط بهتری را برای دیپلماسی اقتصادی فراهم کنند.
فرماندار ویژه شهرستان کرج بیان کرد: همچنین انتظار می‌رود با ایجاد ارتباطات گسترده فرا بین المللی زمینه را فراهم کنند تا دولت با دست باز بتواند فعالیت کند و قوانینی را به تصویب برسانند که دولت بتواند در کمترین زمان ممکن آن را به منصه ظهور برساند. همچنین قوانینی که طرح می‌کنند مستند به سند آمایش باشد زیرا نمی‌توانیم آینده را از دست بدهیم.
وی با اشاره به اینکه اگر نمایندگان مجلس با شم آمایشی و برنامه ریزی امور را به پیش ببرند و قوانین را طرح و تصویب کنند، شاید اتفاقاتی از جمله کمبود آب، برق و گاز نیفتد. این مشکل به دلیل این است که بیش از اندازه مصرف می‌کنیم، با برنامه مصرف نمی‌کنیم و اصلاح الگوی مصرف نداریم. توقع بنده از نماینده مجلس این است که موضوعات مذکور را مورد توجه قرار دهد.
فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه متولدان ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۸۵ به قبل رأی اولی‌هایی هستند که امروز به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و جشن تکلیف سیاسی آنها به نوعی پای صندوق‌های اخذ رأی است، توصیه کرد: با توجه به اینکه احتمالاً مهلت اخذ رأی تمدید نشود، مردم زمان را از دست ندهند و هرچه زودتر در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند.










 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات