جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز

هفته بزرگداشت معلم یادآور تلاش و مجاهدت این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در آئین نواختن زنگ سپاس معلم، اظهار کرد: معلمان همواره نشان داده‌اند که همچنان پای کار انقلاب و پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

البرز- رمزگشانیوز؛ اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز نوشت: مرتضی ولی پوری با اشاره به تحولات نظامی اخیر ایران،بیان کرد: سپاهیان اسلام نشان دادند که اسرائیل بنا بر اجرای دستور حکیمانه فرمانده معظم کل قوا ادب شد و دیگر نمی تواند گستاخی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.
ولی پوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری،گفت: دوازدهم اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد والامقام شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت معلم است که یادآور تلاش و مجاهدت این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت است.
وی ادامه داد:محصلین عزیز همانطور که سپاهیان با دشمن میجنگند، شما نیز با درس خواندن می‌بایست ثابت کنید و نشان دهید که می‌خواهید راه شهدا از جمله شهید مطهری و همچنین شهید فهمیده که روزی مانند شما دانش آموزان بوده است،ادامه دهید.
ولی پور یادآور شد: اصالت و رشادت این شهید بزرگوار اثبات کرد که می‌تواند در صحنه‌های نبرد، حقانیت و آرمان های جمهوری اسلامی را اثبات کند.
وی در پایان تصریح کرد: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند: به احترام پدر و معلمت از جای برخیز،گرچه فرمانروا باشی؛ این خطاب به شما دانش آموزان است که باید به احترام معلمتان بایستید.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات