دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار البرز:

مسئولان پیگیر مشکلات مردم باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه مسئولان در پیگیری مشکلات مردم کوتاهی نکنند، گفت که بین مردم و مسئولان نباید هیچ گونه حایلی باشد.

به گزارش رمزگشانیوز  «نور محمد  فردی»  روز یکشنبه در حاشیه حضور در سامانه ۱۱۱ اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر چند گاهی یک بار با اطلاعی رسانی مناسب پاسخگویی مسئولین به صورت بر خط در سامانه سامد ارتباطات سامد انجام می شود.

وی افزود: در این جلسه به مشکلات تعداد ریادی از شهروندان پاسخ مناسب داده شد.

فردی با بیان اینکه مسئولان  باید مستقیم با مردم ارتباط به صورت پاسخگویی بر خط داشته باشند، اظهار کرد: نباید تردید داشته باشیم که مردم صاحب اصلی انقلاب و ولی نعمت ما هستند.

معاون استاندار تصریح کرد: بنابراین نباید بین مردم و مسئولین هیچگونه حائلی وجود داشته باشد تا مردم به راحتی مشکلاتش خودشان را با مسئولان در میان بگذارند.

فردی افزود: مسئولان نیز باید مشکلات مردم را مشکلات خود دانسته و در جهت حل آنها اهتمام لازم را داشته  باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: در حقیقت مردم سرمایه اصلی انقلاب هستند. مردم در تمامی صحنه های مختلف انقلاب  حضور دارند و باید در جهت حل مسائل و مشکلات آنان تلاش نمائیم .
فردی اضافه کرد: فلسفه وجودی مسئولان خدمت رسانی بی ریا و صادقانه به مردم است و هیچ توفیقی بالاتر از این نیست که انسان خدمتگزار مردم باشد و با عشق و علاقه مشکلات و نارسائی های آنان را بررسی و حل نماید.

وی افزود: در همین راستا علاوه بر پاسخگویی بر خط هر هفته یک روز دیدار مستقیم با مردم برگزارشود و ارباب رجوع بدون هیچ گونه مانعی مشکلات خود را عنوان  و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می شود.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه مسئولان  قدر این مسئولیت ها را بدانند گفت: باید مسئولین نظارت نمایند که مشکلات مردم بدون فوت وقت پیگیری و انجام شود و هیچگونه عذری در جهت عدم به موقع خدمات به مردم پذیرفته شده نیست.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات