دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد داوطلبان انتخابات شورای شهر به ۲۳۴ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه در روز سوم ثبت نام داوطلبان شورای شهر ۸۳ نفر ثبت نام نموده اند، افزود: در مجموع در این سه روز ۲۳۴ داوطلب ثبت نام کرده اند که بخش عمده آنها را آقایان تشکیل می دهند.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «نورمحمد فردی» اظهار داشت:  در مجموع از اول ثبت‌نام شورای شهر تاکنون ۲۳۴ نفر در سطح استان ثبت‌نام نمودند که از این تعداد ۲۰۴ نفر، معادل ۸۸ درصد مرد و ۲۹ نفر،معادل ۱۲ درصد زن می باشند.

وی افزود: در مجموع در این سه روز ۴۶ درصد به صورت حضوری و ۵۴ درصد به صورت مکانیزه ثبت نام نمودند.

معاون استاندار تصریح کرد: از نظر تحصیلات در مجموع داوطلبین، چهار نفر دیپلم، ۸ نفر فوق دیپلم، ۱۳۵ نفر لیسانس، ۷۸ نفر فوق لیسانس، ۵ نفر دکترا و ۴ نفر حوزوی ثبت نام نموده اند.

معاون استاندار تصریح کرد: از طرفی بر اساس جدول زمانی و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده از ۲۰ حوزه انتخابیه تا امروز ۱۹ هیات اجرایی در سطح استان با رعایت موازین قانونی و با حضور کلیه ناظرین و عوامل اجرایی اداری تشکیل شده است و درست است که وظایف هر کدام از مجریان و ناظرین تعریف شده است ولی الحمدلله هماهنگی خیلی خوبی بین عوامل اجرایی و نظارت مشاهده می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در پایان اضافه کرد: مدت ثبت نام هفت روز است و ۲۰ اسفند شروع شده و تا روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۸ ادامه دارد.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات