دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

«مرتضی خادمی» رئیس هندبال البرز شد

مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان البرز صبح دوشنبه 3 شهریور در اداره کل ورزش و جوانان برگزار و پس از رأی گیری، «مرتضی خادمی» به مدت چهارسال به عنوان رئیس جدید هیئت هندبال استان البرز انتخاب و معرفی شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  این مجمع با حضور «علیرضا پاکدل» رئیس فدراسیون هندبال، «امیر غفرانی» مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، «سعیدکولیوند» معاون توسعه امور ورزش اداره کل، کهندل سرپرست هیئت استان و اعضای مجمع هیئت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

«مریم باطبی»، «مرتضی خادمی» و «مرتضی شفقی»، 3 کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند که هر کدام به مدت 7 دقیقه ضمن معرفی به ارائه برنامه های مدنظر خود پرداختند.

پس از برگزاری فرایند رأی گیری، «مرتضی خادمی» با کسب 12 رأی از مجموع 13 آرای موجود، به مدت چهارسال به عنوان رئیس جدید هیئت هندبال استان البرز انتخاب و معرفی شد.

 خادمی پیش از این مسئولیت دبیری هیئت هندبال را برعهده داشت.

 هندبال البرز به کمک و حمایت تمامی دلسوزان این رشته نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان اظهار کرد: هندبال البرز از پتانسیل و استعدادهای خوبی برخوردار است که به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح نتوانسته از این ظرفیت ها در جهت رشد و توسعه استفاده کند.

«امیر غفرانی» افزود: هندبال به نوعی مادر تمام ورزش‌های توپی است و زیبنده استان ورزش‌خیز و قهرمان‌پرور البرز نیست که در این رشته، نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست یابد.

غفرانی ضمن تبریک به رئیس منتخب هیئت گفت: ریاست هیئت یک مسئولیت سنگینی است که باید برای آن برنامه داشت، وقت گذاشت و منابع مالی مورد نیاز را جذب کرد.

وی تأکید کرد: با توجه به این که هندبال البرز از شرایط آرمانی و مطلوب خود فاصله گرفته، می‌بایست جلسات هیئت با اعضا، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و کارشناسان فدراسیون و اداره کل مستمر باشد تا از این شرایط نامطلوب خارج شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که «هندبال البرز به کمک و حمایت تمامی دلسوزان این رشته نیاز دارد»، تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همراهی تمامی اعضای مجمع و حمایت اداره کل و فدراسیون، هندبال استان البرز هر چه سریع‌تر در مسیر پیشرفت گام برداشته و جایگاه حقیق خود در سطح کشور را پیدا کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات