سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز:

مدیریت مصرف انرژی در سال جاری با برنامه دقیق تر انجام می‌شود

همایش مشترک وزارت نیرو، وزارت کشور و صمت با استانداران و مدیران صنعت برق با موضوع مدیریت مصرف انرژی در فصل گرم سال برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در حاشیه این همایش با اشاره به تاکید وزیر نیرو در خصوص مدیریت مصرف انرژی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، مدیریت مصرف انرژی در سال جاری با برنامه‌ریزی دقیق تر و عملیاتی‌تر نسبت به سال‌های گذشته انجام می شود.

سیف اله اسداللهی افزود: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم خاموشی‌های بخش خانگی به صفر رسید و در بخش تولید نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای گذر از دوره اوج مصرف، توسعه نیروگاه‌ها، انجام تعمیرات نیروگاهی تا ابتدای اردیبهشت و توسعه شبکه و خطوط انتقال از جمله اقداماتی است که در سال جاری با جدیّت پیگیری و اجرا شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت رعایت الگوی مصرف توسط تمامی مشترکین خانگی و صنعتی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال در بخش خانگی و اصناف به شرط رعایت الگوی مصرف، به مشترکین پاداش صرفه جویی تعلق خواهد گرفت که میزان این‌پاداش به ازای هر کیلووات صرفه جویی مبلغ ۲۰۰۰ تومان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: تمامی ادارات و سازمان ها موظف هستند یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری دستگاه‌های سرمایشی و روشنایی های غیرضرور را خاموش کنند.
اسداللهی در پایان ضمن قدردانی از کسانی که الگوی مصرف انرژی را رعایت می‌کنند، گفت: امسال واحدهای صنعتی با اعلام قبلی حداقل خاموشی را خواهند داشت و برای واحدهای بزرگ از جمله صنایع فولاد و سیمان نیز برنامه ویژه ارائه خواهد شد.
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات