printlogo


اختلافات خانوادگی مرگ جوان 33 ساله را رقم زد
اختلافات خانوادگی مرگ جوان 33 ساله را رقم زد
کد خبر: 9930
 شخصی که به دلیل اختلاف خانوادگی با ضربات سلاح سرد پسرعموی خود را در جاده ‌ای خارج شهر به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: 18 مهرماه سال جاری شخصی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد که برادرش توسط یکی از بستگانشان به وسیله ضربه چاقو به شدت مجروح شده است.
وی افزود: بلافاصله عوامل گشت انتظامی در محل حادثه حاضر و متوجه شدند که شخص مجروح به دلیل اختلافات خانوادگی توسط پسرعمویش با بهانه خراب شدن ماشین به جاده‌های حاشیه شهر کشانده شده و به وسیله ضربات چاقو به شدت مجروح شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه فرد مجروح توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و به دلیل شدت صدمه وارده جان می‌بازد، گفت: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز و پس از چندین شبانه روز اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه این شخص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی انگیزه قاتل از انجام قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: در تحقیقات تکمیلی متهم به صراحت به قتل پسرعمویش با ضربات سلاح سرد اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: بسیاری از جنایت‌ها و جرایم خشن به وقوع پیوسته به دلیل عدم توانایی افراد در کنترل خشم است که لازم است با آموزش مهارت‌های کنترل خشم در مواقع عصبانیت و با بکارگیری این مهارت ها از وقوع جنایات این چنین پیشگیری شود.
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9930