printlogo


خلیل عبداللهی معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز شد
خلیل عبداللهی معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز شد
کد خبر: 9867
طی حکمی از سوی «عبدالله دارایی»، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، دکتر «خلیل عبداللهی» به عنوان سرپرست منابع انسانی و توسعه مدیریت این اداره کل منصوب شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛  در بخشی از این حکم آمده است:

جناب آقای خلیل عبداللهی
با سلام و احترام،


نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست منابع انسانی و توسعه مدیریت این اداره کل منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف الهی در جهت ارتقای برنامه های این اداره کل و وزارت متبوع برای تحقق اهداف مورد نظر اهتمام ویژه مبذول فرمایید.

بدیهی است که با همدلی و همگرایی با کلیه مدیران و مسئولین اداره کل به وزارت متبوع و استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند موجود زمینه ساز موفقیت شما برای این مسئولیت خواهد بود. از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در انجام امور محوله خواستارم.

گفتنی است خلیل عبداللهی متولد ۱۳۵۸دارای دکتری مدیریت علوم ورزشی و کارشناس ارشد علوم سیاسی است، وی جانباز جنگ تحمیلی و سابقه دو دهه خدمت در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را در کارنامه کاری خود دارد. او پیش‌تر به عنوان رئیس اداره فرهنگی و ورزشی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز انجام وظیفه کرده است و از سال ۱۳۹۴ نیز رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز و دبیر انجمن کشتی کارگران کشور بوده است.

دکتر خلیل عبداللهی مدرس دانشگاه‌های آزاد و پیام نور ، عضو تیم ملی کشتی ایران و قهرمان کشتی کارگران جهان در مادرید اسپانیا در سال ۲۰۰۸ و نایب قهرمان کشتی دانشجویان در کشور ایتالیا در سال ۲۰۰۵ و مربی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور و دارای ده‌ها سابقه قهرمانی کشتی در مسابقات داخلی و بین المللی جهانی در کشورهای اسپانیا، اکراین ، ایتالیا را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9867