printlogo


در راستای توسعه خدمات الکترونیکی به شهروندان کرجی؛
امکان ثبت پیام در خصوص اراضی حریم شهر در سامانه ۱۳۷ فراهم می‌شود
امکان ثبت پیام در خصوص اراضی حریم شهر در سامانه ۱۳۷ فراهم می‌شود
کد خبر: 9565
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از ایجاد امکان ثبت پیام‌های شهروندی در خصوص اراضی واقع در حریم شهر در بستر سامانه ۱۳۷ تا آخر مهر ماه خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «عباس سعیدی کیا» اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی به شهروندان، امکان ثبت پیام در خصوص اراضی حریم شهر در بستر سامانه ۱۳۷ اعم از وب سایت و اپلیکیشن امکان‌پذیر می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری با اشاره به اهمیت ویژه حریم شهر به عنوان فضای تنفس‌گاهی و ضرورت جلوگیری از هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز در این محدوده، افزود: ثبت و پیگیری شکایات مردمی در خصوص اراضی حریم شهر در سامانه ۱۳۷ به عنوان درگاه ارتباط مردمی شهرداری کرج، به منظور توسعه خدمات الکترونیکی به شهروندان و همچنین استفاده از توان جمع‌سپاری در رصد تغییرات و تخلفات، به پیشنهاد مدیریت نظارت بر توسعه حریم شهر و با همکاری اداره کل بازرسی امکان‌پذیر می‌شود.

سعیدی کیا با اشاره به پیشرفت مناسب کار و تاکید بر نقش مشارکت مردم در انتقال مشکلات شهری به مدیران،گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در این ماه شاهد بهره‌برداری از این پروژه به صورت پایلوت در حریم منطقه ۹ شهرداری کرج هستیم.

انتهای پیام/
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9565