printlogo


بازدید شبانه سرپرست شهرداری کرج از روند اقدامات منطقه ۴ کرج
بازدید شبانه سرپرست شهرداری کرج از روند اقدامات منطقه ۴ کرج
کد خبر: 9562
سرپرست شهرداری کرج گفت: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می‌تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود که نتیجه آن حرکت به سمت توسعه و احیای شهر خواهد بود.
به گزارش رمزگشانیوز؛ منوچهر غفاری به همراه محمود دهقان مدیرکل حراست شهرداری کرج، شامگاه گذشته (۶ مهرماه)، در منطقه چهار کرج حضور یافت و ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته در منطقه موضوعات شهری و نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان را بررسی و دستورات لازم در خصوص بهبود منظر شهری و رفع نیازهای منطقه را صادر کرد.

غفاری در این بازدید میدانی از نزدیک در جریان فعالیت‌های جاری نگهداشت شهر از جمله مسائل عمرانی، خدمات شهری، مبلمان شهری قرار گرفت و از ساختمان در حال احداث عمران و خدمات شهر و برخی از پارک‌های سطح منطقه نیز بازدید کرد.

وی در بازدید از پارک‌های سطح منطقه، ارتقاء امنیت شهروندان و ایجاد زیبانی بصری فضاهای سبز شهری در شبانه‌روز را از موضوعات مهم اعلام کرد و گفت: شهرداری در برنامه مرمت روشنایی پارک‌ها باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

سرپرست شهرداری کرج، هدف از این بازدید را پیگیری روند اجرایی پروژه‌های عمرانی و رفع مشکلات منطقه عنوان کرد.

غفاری افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می‌تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود که نتیجه آن حرکت به سمت توسعه و احیای شهر و منطقه خواهد بود و باعث به وجود آمدن فضای بهتری برای شهروندان خواهد شد. 

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9562