printlogo


فرمانده سپاه استان البرز خبر داد؛
اهدای ۱۸۶ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در سال جاری
اهدای ۱۸۶ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در سال جاری
کد خبر: 9518
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در سال گذشته 466 سری جهیزیه و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 186 سری جهیزیه در اختیار نوعروسان نیازمند و کم برخوردار قرار گرفت.
به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در برنامه فصل ایستادگی گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی و اولویت‌دار سپاه و بسیج، محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی و کمک به مردم بعضا کم برخوردار و نیازمند در سطح جامعه است که سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مقوله نیز به خوبی وارد شد و اتفاقات مبارکی را رقم زد.

وی افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون، حدود ۳۵۰ هزار بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت سپاه تهیه و میان نیازمندان توزیع شد. یکی از نقاط قوت بسیج این است که به واسطه برخاستن از بطن مردم و وجود پایگاه‌های مقاومت بسیج، در همه محلات حضور دارد و نیازمندان را شناسایی می‌کند. بسیج بانک اطلاعاتی بسیار قوی در سطح استان دارد که کمک‌های مؤمنانه به صورت هدفمند در اختیار افراد شناسایی شده قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از آزادسازی ۳۴۵ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و دستگاه‌ها در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: شکل گیری قرارگاه مواسات و کمک مومنانه در استان موجب هم‌افزایی میان همه دستگاه‌ها و کمک به نیازمندان به صورت هدفمند شده است. در ۶ ماهه نخست سال جاری، حدود ۲۵۰ هزار بسته بهداشتی میان افراد کم برخوردار توزیع شد.

سردار حیدرنیا در برنامه فصل ایستادگی با بیان اینکه همچنین در سال گذشته ۴۶۶ سری جهیزیه و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۸۶ سری جهیزیه در اختیار نوعروسان نیازمند و کم برخوردار قرار گرفت، اظهار کرد: به واسطه حضور بسیجیان در همه محلات و نیز فعالیت گروه‌های جهادی، در سال گذشته تعمیر و مرمت ۵۸۸ واحد مسکونی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در حوزه عمرانی نیز حدود ۳۹۰ پروژه با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد تومان در سطح استان انجام شد؛ امسال هدفگذاری شده که این تعداد تا انتهای سال جاری به ۵۰۰ پروژه برسد. با توجه به شرایط استان البرز و انگیزه موجود در میان بسیجیان، بسیار خوش‌بینم که بی‌شک از این تعداد عبور خواهیم کرد و اتفاق مبارکی رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: البرز استان ظرفیت‌های نهفته و پنهان بوده و هنر مسئولین این است که این ظرفیت‌های بالقوه و نهفته را شناسایی کنند و به فعلیت برسانند تا اتفاقات بزرگ و مبارکی رقم بخورد. اگر وفاق و همدلی و هم افزایی موجود میان مسئولین بیشتر شود، قطعا خروجی کار به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت و شاهد حل بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

برنامه فصل ایستادگی پنج شنبه هر هفته به همت گروه تلویزیونی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تولید و از سیمای البرز پخش می‌شود.
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9518