printlogo


 سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ساوجبلاغ منصوب شد
 سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ساوجبلاغ منصوب شد
کد خبر: 9482
عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با صدور حکمی سعید فلاح نژاد را به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ منصوب کرد و طی آیینی با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ سرپرست سابق این اداره تودیع و از زحمات و تلاش های ایشان قدردانی و سعید فلاح نژاد برای تصدی این اداره معارفه شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ در این حکم آمده است؛
نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساوجبلاغ منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف الهی در جهت ارتقاء برنامه های این اداره کل در وزارت متبوع برای تحقق اهداف مورد نظر اهتمام ویژه مبذول فرمایید.

بدیهی است که همدلی و همگرایی با کلیه مدیران شهرستان و مسئولین اداره کل متبوع استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند موجود ، زمینه ساز موفقیت شما در این مسئولیت خواهد بود. از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون شما در انجام امور محوله خواستارم.

گفتنی سعید فلاح نژاد پیش از این مسولیت نیز به عنوان کارشناس امور اجتماعی و اشتغال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ و پیش تر نیز کارشناس رسیدگی به اسناد مالی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خدمت کرده است.

در پایان این آیین ، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در قبور مطهر شهدای گمنام در شهر هشتگرد و تجدید میثاق با شهدای عزیز ، در جمع کارکنان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ ، با کارکنان این اداره دیدار و نکات لازم را یادآور شدند.  
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9482