printlogo


به مناسبت هفته تعاون انجام شد؛
دیدار مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز با امام جمعه شهرستان فردیس
دیدار مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز با امام جمعه شهرستان فردیس
کد خبر: 9417
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز روز جمعه 11 شهریور با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان فردیس به همراه مسئولین تشکلات تعاون و کارگری استان به مناسبت هفته تعاون با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ عبدالله دارایی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مختلف اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز در حوزه‌های مختلف بویژه اقدامات مؤثر در خصوص رفع بیکاری، اشتغال، روابط کار، حوزه اجتماعی رفاهی و رفع مشکلات جامعه کار و تولید و تعاون به تشریح ظرفیت‌های بخش تعاون استان و کشور  بویژه در دولت سیزدهم پرداخت .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اقدامات صورت گرفته در هفته تعاون را برای گرامیداشت خدمات تعاونگران استان اعلام نموده و بر اهمیت و نقش اقتصاد تعاونی در تولید و اقتصاد و اشتغال استان و کشور و نیز توجه تعاونگران و مسئولین این بخش به بیانات مقام معظم رهبری برای استفاده از این ظرفیت اقتصاد مردمی تأکید کرد.

وی اقدامات مؤثر انجام شده در این اداره کل در بخش تعاون استان در خصوص رفع مشکلات تعاونی‌ها و تعاونگران و بویژه تعاونی‌های مسکن را بیان کرد .

دارایی بر ترویج فرهنگ تعاون و توسعه تعاونی‌ها تأکید کرد و با اشاره به سفارشاتی  که در دین مبین اسلام در باب اهمیت تعاون و فعالیت گروهی شده است، بهترین راهکار را جهت تحقق این مهم دخیل کردن و واگذاری کارها به مردم دانست تا با تجمیع سرمایه‌های خرد به رونق اشتغال در استان کمک شود.

در ادامه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز از اقدامات و رهنمودها و توجهات امام جمعه شهرستان فردیس در خصوص رفع مشکلات جامعه هدف این مجموعه در شهرستان و همراهی با بخش تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جهت رفع مشکلات مردم شهرستان تقدیر کرد.
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9417