printlogo


پویش مشق مهربانی در استان البرز در حال اجراست
پویش مشق مهربانی در استان البرز در حال اجراست
کد خبر: 9410
مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار داشت: در این پویش که به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید آغاز گردیده خیرین گرانقدر و مردم ولایت مدار استان می توانند سهمی در نشاط و شادمانی شروع مدرسه دانش آموزان داشته باشند.
به گزارش رمزگشانیوز؛ مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: در استان البرز ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز دولتی تابعه و همچنین ستاد اداره کل بهزیستی استان کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند و به دست مددجویان نیازمند تحت پوشش می‌رسانند. این بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل اقلامی از قبیل کیف و لوازم التحریر مانند، مداد ، خودکار، پاک کن، تراش،مدادرنگی دفتر، دفتر نقاشی و.... است.

وجیهه محمدی فلاح با تشکر از همراهی مردم نوع دوست و همیشه در صحنه البرز افزود: مردم و خیرین علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی و مراکز تابعه سراسر استان البرز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق پرداخت مجازی به کارت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز به شماره 6367957055485077 و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴و یا با کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵ اهداء کنند همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۴۹۰۶۶ تماس حاصل نمایند.

 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9410