printlogo


آماده‌باش هلال احمر برای راهپیمایی اربعین
آماده‌باش هلال احمر برای راهپیمایی اربعین
کد خبر: 9150
دبیرکل جمعیت هلال احمر از تشکیل ستاد اربعین این جمعیت خبرداد و گفت که همه ظرفیت‌ها برای خدمت به زائران در ایام اربعین به کار گرفته‌ می‌شود.
به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایلنا، یعقوب سلیمانی در جلسه ستاد اربعین جمعیت هلال احمر که با حضور روسای سازمان‌ها و مسئولان مربوطه برگزار شد، بر هم افزایی زیرمجموعه‌ها برای خدمت به زائران تاکید کرد و گفت: همه ظرفیت‌ها اعم از تجهیزات، لجستیک و نیروهای متخصص باید در ایام اربعین احصا و به کار گرفته شود.

وی ادامه داد:‌ باید دستورالعمل امداد در اربعین با همکاری زیرمجموعه‌ها نوشته و الزامات و میزان اعتبار مورد نیاز آن هم پیش‌بینی شود، همچنین برای طرح ها و اقدامات برنامه‌ریزی شده هم باید نیروهای مورد نیاز از جمله متخصصین آماده اعزام باشند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه باید نگاه هم افزایی و همدلی برای خدمت به زائران ایجاد شود افزود: به‌طورکلی برای خدمت به زائران اباعبدالله نیاز است تا از همه ظرفیت‌های سازمان‌ها و معاونت‌های زیر مجموعه همچون خیرین، داوطلبان و جوانان و ... در جمعیت هلال احمر استفاده شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، در این جلسه طرح‌ها و برنامه‌های پیش تر اجرا شده نظیر «طرح بازپیوند» به همراه مشکلات موجود در مرزها همچون شیوع بیماری ها و در راستای آنها میزان امکانات مورد نیاز در حوزه بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9150