printlogo


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته ازدواج:
دولت هدایای ویژه و قابل توجهی را به ازدواج جوانان اختصاص داد
دولت هدایای ویژه و قابل توجهی را به ازدواج جوانان اختصاص داد
کد خبر: 9101
«مجتبی جانعلی» با اشاره به حضور پر رنگ البرزی‌ها در جشن وصال، از اختصاص هدایای ویژه و قابل توجهی توسط دولت به ازدواج جوانان خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ مراسم گرامیداشت هفته ازدواج (جشن وصال) با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور، دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، دکتر یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و جمعی از مسئولان کشوری در تالار وحدت تهران برگزار شد.

در حاشیه این مراسم «مجتبی جانعلی» اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری جشنی ملی به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج و با هدف سوق دادن جوانان به ازدواج آسان، به‌هنگام و پایدار بودیم.

وی با اشاره به حضور پر رنگ البرزی‌ها در این مراسم، گفت: ۲۵ زوج البرزی به همراه جمعی از جوانان، سازمان‌های مردم نهاد و همکاران اداره کل البرز در جشن وصال حضور داشتند.

جانعلی با بیان این که در مراسم امروز دولت هدایای ویژه و قابل توجهی را به ازدواج جوانان اختصاص داد، افزود: فرصت ۱۵ روزه بانک مرکزی برای ابلاغ آیین‌نامه به‌ منظور تسریع و تسهیل پرداخت وام ازدواج یکی از هدایای دولت به جوانان در روز ازدواج بود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم ازدواج در مراکز فرهنگی و تفریحی دولتی با تدوین آیین‌نامه مربوطه نیز از دیگر هدایایی بود که ریاست جمهور در این روز به ازدواج جوانان اختصاص داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، اضافه کرد: همچنین در این مراسم مقرر شد حمایت از تعاونی‌ها و پروژه‌های ساخت مسکن برای زوج‌های جوان در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از حضور ریاست جمهور و همچنین وزیر ورزش و جوانان در این جشن و حمایت از مسئله ازدواج جوانان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

جانعلی تصریح کرد: همه وظیفه داریم همپای دولت در جهت فرهنگ‌سازی برای ازدواج آسان، به‌هنگام و پایدار جوانان تلاش کرده و بسترهای تحقق آن را در جامعه مهیا کنیم.
 
انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9101