printlogo


ثبت‌نام پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد
ثبت‌نام پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد
کد خبر: 9028
ثبت‌نام پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز  شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛  دکتر محمد فتحیان سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود : ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی برای حدود چهار هزار کدرشته محل انجام می شود که نسبت به سال گذشته رشد ۸۶ درصدی داشته است.

دکتر فتحیان در ادامه اظهار داشت : این پذیرش شامل  ۷۰  عنوان رشته جدید است که منجر به ایجاد ۶۱۹ کد رشته محل جدید شده است ، بدیهی است این امر موجب افزایش تنوع انتخاب رشته متقاضیان می شود.

سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه و ثبت نام در پذیرش می توانند تا ۷ تیرماه سالجاری به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org  و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir  مراجعه کنند.


 دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1401 پیوست خبر است.

انتهای پیام/ 

لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9028