printlogo


اعلام عزای عمومی به دنبال حادثه مرگبار قطار مشهد به یزد
اعلام عزای عمومی به دنبال حادثه مرگبار قطار مشهد به یزد
کد خبر: 8917
به دستور رییس‌جمهور و تایید وزیر کشور به احترام جانباختگان حادثه قطار مشهد - یزد و ابراز هم‌دردی با خانواده حادثه دیدگان و مردم یزد فردا پنجشنبه ۱۹ خردادماه در یزد عزای عمومی اعلام شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «مهران فاطمی» استاندار یزد ضمن اعلام این خبر، در پیام تسلیت مشترکی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگذشت جمعی از زائران سعید حضرت ثامن الائمه(ع) در حادثه دلخراش قطار مسافربری مشهدالرضا به یزد را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است؛ «خبر بسیار دردناک و تاسف برانگیز حادثه قطار مسافربری زائران مشتاق و مخلص حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، مقارن با دهه مبارک کرامت و در آستانه ولادت آن امام عطوف و رئوف(ع) که منجر به رحلت و زخمی شدن تعدادی از عزیزان هم استانی گردید، یزد را یکپارچه عزادار و در اندوهی بزرگ فرو برد و دلهای همه عاشقان و دلسوختگان هشتمین امام شیعیان(ع) را جریحه دار ساخت.

داغ این شیفتگان امام ضامن و ثامن(ع) ، که در بازگشت از سفری عارفانه، عاشقانه و الی الله دچار حادثه گردیده و به دیدار حق نائل گشتند، جانکاه، تحمل ناپذیر و برای بازماندگان آن زائران سعید، جگرگداز و استخوان سوز است، لیکن به مصداق آیه شریفه " ان الله مع الصابرین" ، در پرتو رحمت واسعه و بی دریغ الهی و صبری جمیل، قابل تحمل خواهد گردید.
 
این ضایعة اسفناک را به پیشگاه امام زمان(عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم شریف و مومن دارالعباده یزد و خصوصا به خانواده های داغدارشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و تاثر عمیق و هم دردی خویش را با بازماندگان اعلام می نماییم و برایشان صبری جمیل و اجری جزیل از خداوند قادر متعال آرزو می کنیم.»
   
انتهای پیام.
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/8917