printlogo


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تشریح کرد
جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی
جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی
کد خبر: 8838
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سال گذشته که به سازمان تأمین اجتماعی آمدم، مطالبات فروردین ماه پرداخت شده بود یعنی یک ماه از ۶ ماه اول پرداخت شده بود که ما در ۶ ماه دوم با اقدامات انجام شده توانستیم پرداختی‌ها را به مرداد ماه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه توانستیم تأخیر ۴ ماهه را در سال گذشته جبران کنیم، افزود: هدف ما این است که در سال جاری هر ماه مطالبات را پرداخت کنیم و امسال اولین پرداختی که داشتیم در فروردین ماه بوده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: البته در زمینه پرداختی‌های نسخ الکترونیک به روز هستیم و مطالبات مراکز درمانی را هر ماه پرداخت می‌کنیم، اما در نسخه غیر الکترونیک پرداختی‌های ما تا شهریور ماه انجام شده است.

موسوی اظهار داشت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که پرداختی‌های به روز داشته باشیم و در این خصوص اقداماتی در دست انجام است تا بتوانیم بخشی از بدهی خود را از کارفرمایان و کارگاه‌هایی که به ما بدهکار هستند و مطالباتی داشتند دریافت و با آن مطالبات و بدهی‌های مراکز درمانی طرف قرارداد خودمان را بپردازیم.

وی گفت: مطالبات فروردین ماه امسال پرداخت شده و در اردیبهشت ماه نیز سعی می‌کنیم در روزهای آینده این مطالبه را پرداخت نمائیم و دغدغه ما این است که این‌ها طلبکاران ما هستند و باید بدهی‌هایشان را بدهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن تشکر از مراکز درمانی طرف قرارداد، افزود: به رغم تأخیر چند ماهه، اما این افراد به بیمه شدگان خدمات را همچنان ادامه می‌دهند و خللی در ارائه خدمات درمانی ایجاد نشده است که ما از آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه مطالبات ما بیشتر از بدهی‌هایمان است، ادامه داد: در حال حاضر طلب زیادی از دولت و کارفرمایان داریم و تمام تلاش ما این است که بدهی مراکز درمانی را به روز کنیم و در حال پیگیری این موضوع هستیم که بخشی از مطالبات خود را از دولت و بخشی را از کارفرمایان دریافت کنیم و بتوانیم به مراکز درمانی پرداختی داشته باشیم تا فاصله پرداختی‌های ما بیشتر نشود.

  انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/8838