printlogo


مدیرکل آموزش و پرورش البرز:
هتک حرمت  معلم هیچ توجیهی ندارد
هتک حرمت  معلم هیچ توجیهی ندارد
کد خبر: 8678
«علی حجر گشت » روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به نقش مهم، اثربخش و جایگاه رفیع معلم درجامعه پرداخت و اظهارداشت: فیلم هتک حرمت یک کسبه به معلم در مدرسه شیخ فضل الله نوری در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در فضای مجازی منتشر شد که موجب ناراحتی خانواده آموزش و پرورش شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛  مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: فراتر از همه شغل ها شغل معلمی است  زیرا پرورش دهنده نیروی انسانی نخبه، با دانش و در تراز انقلاب اسلامی بوده  و بالاترین سرمایه کشور هم نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه معلم احیاگر است آنچنان که پیامبران هم احیاگران روح  و دل ها بودند، خاطرنشان کرد: مسوولان و نسل آینده و همه کسانی که در نظام اسلامی زندگی می کنند از مسیر کلاس‌های درس و آموزش و پرورش عبور کرده اند و این مهم نشان از نقش این مجموعه در جامعه دارد.

حجرگشت تصریح کرد: معلمان همواره در مسیر آگاهی بخشی و روشنگری جامعه کوشیده‌اند و نقش آنها در جامعه  بسیار مهم و کلیدی است.

وی اضافه کرد: دفاع از حرمت و جایگاه معلم و حفظ شان و منزلت وی در واقع دفاع از حقوق همه مردم ایران است.

وی یادآورشد: تربیت و تحویل افراد شایسته در تراز تاریخ  و فرهنگ دینی و اسلامی ایران رسالتی بس خطیر و ارزشمند است که معلمان حرفه ای و با صلاحیت در صف اول این موضوع و آینده سازی برای کشور قرار دارند.

 مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برای بررسی این موضوع مهم تیم بازرسی به مدرسه ابتدایی شیخ فضل الله نوری در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج اعزام شد تا موضوع را به منظور اقدامات اجرایی و قانونی بررسی کنند.

وی افزود: با استفاده از تمام ظرفیت های استان تا حصول نتیجه و برقراری عدالت پیگیری حقوقی این بی حرمتی به معلم البرز دنبال می کنیم.

حجرگشت عنوان کرد: معلمان تلاشگر استان با  وجود تمامی کمبودها بویژه فضای آموزشی  تنها به عشق شکوفایی استعداد فرزندان البرز تمام رنج ها و مرارت ها را تحمل می کنند تا دانش آموزان با نشاط پرورش دهند.

وی با تاکید بر این که ما به عنوان خدمتگزار معلمان شریف البرز پیگیر حق قانونی آنان هستیم و اجازه نمی دهیم افرادی با بی حرمتی به ساحت معلم آن را خدشه دار کنند، گفت: هتک حرمت به معلم معنا ندارد.

انتهای پیام/
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/8678