printlogo


وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:
پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به همه کشاورزان/ در تامین و توزیع کالاها مشکلی وجود ندارد
 پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به همه کشاورزان/ در تامین و توزیع کالاها مشکلی وجود ندارد
کد خبر: 8668
وزیر جهاد کشاورزی از توافق برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به همه کشاورزان برای خرید نهاده‌های دامی خبر داد و گفت: در حوزه تامین سرمایه در گردش تشکل‌های تولید کالاهای اساسی مقررشده با همکاری روسای بانک‌های کشاورزی کل استان‌ها موانع تامین مالی برطرف شود.
به گزارش رمزگشانیوز؛  به نقل از ایرنا؛  «سید جواد ساداتی نژاد» در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی با اجرای هدفمندسازی ارز ترجیحی، اظهار داشت: امروز میزبان وزیر صمت و وزیر دادگستری بودیم. جلسه‌ای با روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات استان‌ها داشتیم تا همگرایی و هم‌افزایی برای فعالیت در استان‌ها ایجاد شود.

وی افزود: در کنار تامین، توزیع و نظارت بر بازار داریم، در حوزه تامین در وزارت جهاد کشاورزی هیچ مشکلی نداریم و مرغ و تخم‌مرغ و روغن در حال تولید هستند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از مباحثی که در جلسه امشب مطرح شد در حوزه تامین سرمایه در گردش اتحادیه و تشکل‌های  تولید کالاهای اساسی بود که  با همکاری  روسای بانک‌های کشاورزی کل استان‌ها  موانع تامین مالی  و سرمایه در گردش برطرف شود.

ساداتی نژاد ادامه داد: دامدار کارت با سقف  ۲۰۰ میلیون تومان به همه کشاورزان برای خرید نهاده‌های دامی با تسهیلات ارزان قیمت مورد توافق قرار گرفت. در زمینه خرید محصولات مازاد در حوزه دام مرغ و تخم‌مرغ شرکت پشتیبانی دام آمادگی  کامل دارد. تامین نهاده‌های دامی از طرف وزارت جهاد کشاورزی به‌طور کامل انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه در تامین روغن مشکلی نداریم، بیان کرد: برخی مشکلات در قفسه‌ها به خرید مازاد برمی‌گردد که  هموطنان نگرانی در مورد کمبود نداشته باشند و در تامین روغن و سایر کالاها مشکلی نداریم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کار بزرگ اقتصادی که به نفع مردم است و با فرمایشات رییس‌جمهور شروع شده، در گام دوم هم به‌خوبی با همکاری مردم و بنگاه‌های تولیدی پیش می‌رود و در توزیع هم مشکلی وجود ندارد و  نظارت از سوی تعزیرات انجام می‌شود.  
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/8668