printlogo


بازدید معاون استاندار البرز از محل برگزاری نهمین آزمون  مشترک فراگیر دستگاه های اجرائی
بازدید معاون استاندار البرز از محل برگزاری نهمین آزمون  مشترک فراگیر دستگاه های اجرائی
کد خبر: 8585
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از نحوه برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه آزاد کرج بازدید کرد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ « مرتضی ولی پوری»  در روز نخست برگزاری نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرائی در  استان البرز از نحوه برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی کرج بازدید کرد.


وی افزود : در این آزمون تعداد ۱۵۰۰ نفر داوطلب  در دانشگاه آزاد و تعداد ۴۰۰ نفر داوطلب در دانشگاه پیام نور استان با هم رقابت می کنند. 

ولی پوری تصریح کرد:  نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرائی استان البرز طی‌ 2 روز در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می گردد. 

وی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی، دستگاه های خدمات رسان و.... ، آزمون در کمال آرامش با پشتیبانی‌های لازم قبل از شروع آزمون اعم از تامین اسکورت سوالات و پاسخنامه ها، مسائل ترافیکی، پیش بینی اتوبوس‌های  مورد نیاز برای جابجایی داطلبان، استقرار خودرو و تجهیزات آتش نشانی و... به نحو مطلوبی انجام شده است.

معاون استاندار در ادامه اضافه کرد: همچنین طی مذاکرات به عمل آمده با معاونین دانشگاه‌های مذکور و نمایندگان اعزامی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بحمدا... در نحوه برگزاری آزمون هیچ مشکلی وجود نداشت.

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/8585