printlogo


کارفرمایان البرز به سامانه جدید تامین اجتماعی مراجعه کنند
کارفرمایان البرز به سامانه جدید تامین اجتماعی مراجعه کنند
کد خبر: 8516
مدیرکل تامین اجتماعی البرز از غیرفعال شدن سامانه samt در راستای ارتقاء کیفیت خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به کارفرمایان خبرداد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «داود سعدزاده » مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز در خصوص جزئیات این خبر عنوان کرد: افزایش کیفیت خدمات الکترونیک از اولویت‌های اصلی سازمان تامین اجتماعی بوده است.

وی در ادامه افزود: به دلیل این که سامانه قدیمی samt  محدودیت‌های فنی داشته و امکان ارائه برخی از قابلیت‌ها را به کارفرمایان را نداشت، از ابتدای  اردیبهشت ماه غیرفعال گردیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز  اظهارداشت: از ابتدای اردیبهشت امکان ارسال لیست برای کارفرمایان صرفاً از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان به نشانی es.tamin.ir فراهم می باشد.

سعدزاده گفت: کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه es.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان ، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

وی افزود: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید  es.tamin.ir  نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به سامانه جدید می توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته و یا به شعبه مربوطه مراجعه و راهنمایی لازم را به صورت تلفنی دریافت کنند و در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نماید.

به گفته مدیر کل استان، دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه صدرالاشاره تا اطلاع بعدی امکان پذیر می باشد.

سعدزاده در پایان خاطرنشان کرد: کارفرمایان به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل ،پرداخت حق بیمه کارگاه را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.

انتهای پیام/   
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/8516