به گزارش رمزگشانیوز؛ «داود سعدزاده » مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز در خصوص جزئیات این خبر عنوان کرد: افزایش کیفیت خدمات الکترونیک از اولویتهای اصلی سازمان تامین اجتماعی بوده است.
وی در ادامه افزود: به دلیل این که سامانه قدیمی samt محدودیتهای فنی داشته و امکان ارائه برخی از قابلیتها را به کارفرمایان را نداشت، از ابتدای اردیبهشت ماه غیرفعال گردیده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز اظهارداشت: از ابتدای اردیبهشت امکان ارسال لیست برای کارفرمایان صرفاً از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان به نشانی es.tamin.ir فراهم می باشد.
سعدزاده گفت: کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه es.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان ، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.
وی افزود: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید es.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.
کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به سامانه جدید می توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته و یا به شعبه مربوطه مراجعه و راهنمایی لازم را به صورت تلفنی دریافت کنند و در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نماید.
به گفته مدیر کل استان، دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه صدرالاشاره تا اطلاع بعدی امکان پذیر می باشد.
سعدزاده در پایان خاطرنشان کرد: کارفرمایان به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل ،پرداخت حق بیمه کارگاه را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.
انتهای پیام/