printlogo


آغاز به کار  دبیرخانه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی در البرز
آغاز به کار  دبیرخانه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی در البرز
کد خبر: 8405
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع البرز گفت: دبیرخانه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در این استان فعال شده است.
به گزارش رمزگشانیوز؛  «رحمان درکی» با اشاره به اینکه به منظورآگاهی بخشی و ارائه خدمات لازمه به دانش آموزان، کارگروه ثبت سفارش و توزیع کتاب  نیز در مدارس البرز تشکیل شده است، گفت: فرایند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه به ۲ شیوه گروهی و فردی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به‌منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب ‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتا ب‌های درسی در حال انجام است.

درکی گفت: دانش آموزان در همه دوره‌های تحصیلی  اعم از عادی، استعداد های  درخشان و دانش­‌آموزان با نیازهای ویژه (استثنایی) از طریق سامانه  الکترونیکی به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی می توانند طبق جدول اعلام شده ثبت نام کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع البرز تصریح کرد: دانش آموزان پایه های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از ۲۸ فروردین تا ۲۱ خرداد ماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد.

وی یادآورشد: دانش آموزان پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از پنجم تیرماه  تا  ۱۱ شهریور ماه سال جاری ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام گروهی از طریق مدارس دراولویت قرار دارد، اضافه کرد: در شیوه فردی نیز والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع البرز ادامه داد: در شیوه گروهی، مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه نموده و به‌صورت پایه رشته ای نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می کنند.

وی گفت: مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان به ثبت نام کتب درسی دانش آموزان توجه کنند تا چرخه ثبت نام و توزیع کتب درسی طبق زمانبدی انجام شده صورت گیرد.  

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/8405