به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از اعتماد؛ دادههای همان نظرسنجی حاکی از آن بود که 14.5درصد پاسخدهندگان یعنی حدود 9 میلیون نفر در سطح ملی از طریق رسانههای اجتماعی کسب درآمد میکنند و این با احتساب وابستگی زندگی حداقل 2 نفر دیگر از خانواده یعنی وابسته بودن مستقیم زندگی قریب 27 میلیون انسان به حوزهای که هر روز به بهانهای در معرض تحدید و تجدید قرار میگیرد.
با احتساب چنین واقعیتهایی این روزها باید نه تنها به گفته کاربران شبکههای اجتماعی «انگشت در چشم جامعه نکن»، بلکه چشمها را هم باید شست و جور دیگر باید دید.
اگرچه زندگی روزمره، اقتصاد ما و اجتماع ما سیاستزده است، اما زیستبوم ما بزرگتر از سیاست شده است. از انگاره و پارادایم سیاست که همهچیز را سیاسی میدید به انگاره و پارادایم فرهنگ پا نهادهایم که در آن آزادی و دسترسی به اطلاعات حرف اول را میزند.
انتهای پیام/