printlogo


 طی هفته گذشته صورت گرفت:
تشرف یک تبعه کشور ژاپن و دو فرد بهایی به دین مبین اسلام در کرج
تشرف یک تبعه کشور ژاپن و دو فرد بهایی به دین مبین اسلام در کرج
کد خبر: 7234
یک بانوی ژاپنی از شهر توکیو و دو فرد بهایی کرجی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج به دین مبین اسلام و مکتب تشیع گرویدند.
به گزارش رمزگشانیوز؛ یک بانوی ژاپنی از شهر توکیو با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با اقرار به وحدانیت باری‌تعالی و نبوت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم و امامت دوازده معصوم علیهم‌السلام و بیان شهادتین در حضور حضرت آیت‌الله حسینی همدانی به دین مبین اسلام مشرف شد.

این بانوی ژاپنی پس از آشنایی با ایرانیان مقیم شهر توکیو با دین اسلام آشنا شد و در سفر به ایران تحت تأثیر معارف و آموزه‌های آسمانی تشیع قرار گرفت و این مذهب را برای خود برگزید.

یک بانو و یک پسر جوان مستبصر بهایی ساکن البرز نیز به‌صورت جداگانه با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج، ضمن برائت از این فرقه ضاله در حضور آیت‌الله حسینی همدانی به دین مبین اسلام و مکتب تشیع گرویدند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اهداء یک جلد قرآن کریم، تشرف به دین اسلام و مذهب شیعه اثناعشری را به این افراد تازه‌مسلمان تبریک گفت.

هرروز به تعداد مردمی که از نقاط مختلف جهان پس از تحقیقات کامل به دین مقدس اسلام می‌پیوندند افزوده می‌شود.

هر شخصی در هر جای این دنیا تصمیم بگیرد که چشم خود را باز کند و به یک انتخاب آگاهانه و عاقلانه برای انتخاب دین دست بزند، اگر کمر همت را برای تحقیقات در مورد ادیان مختلف ببندد، قطعاً به همین نتیجه خواهد رسید و انتخابش چیزی جز اسلام نخواهد بود.

هرچند که دست‌پرورده‌های شیاطین بزرگی چون آمریکا، سعی در سیاه نمایی اسلام دارند اما تمام تلاش‌هایی‌ که گروهی چون داعش با عنوان دولت اسلامی برای ایجاد تشویش در چهره اسلام نمود، تاکنون بیهوده بوده و بی‌ثمر نیز خواهد ماند.

انتهای پیام.
 
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/7234