printlogo


 چه کسانی می‌توانند دز سوم واکسن کرونا تزریق کنند؟
 چه کسانی می‌توانند دز سوم واکسن کرونا تزریق کنند؟
کد خبر: 6789
سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: در کنار کادر بهداشت و درمان، همه افراد با سن بالا و کسانی که دارای بیماری خاص و زمینه‌ای و در معرض خطر هستند ( فارغ از سن) می‌توانند با مراجعه به مراکز اعلام شده، نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «مهرداد بابایی» با اشاره به تغییر رنگ شهرستان کرج از نارنجی به زرد اظهار کرد: با این تغییر، به جز شهرستان طالقان که آبی است، سایر شهرستان‌های البرز زرد رنگ هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد ادامه سیر نزولی شیوع کرونا در استان هستیم و امیدواریم این روند با رعایت جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان و ادامه فرایند تزریق واکسن، ادامه دار باشد.

این مسئول با اشاره به نکاتی در خصوص دز سوم واکسن کرونا توضیح داد: در کنار کادر بهداشت و درمان، همه افراد با سن بالا و کسانی که دارای بیماری خاص و زمینه‌ای و در معرض خطر هستند ( فارغ از سن) می‌توانند با مراجعه به مراکز اعلام شده، نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی در تزریق انواع واکسن نداریم و همه واکسن‌هایی که از قبل در مراکز عرضه می‌شدند در دسترس است و مراجعه کنندگان با حضور در مراکز تزریق می‌توانند بدون معطلی واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.
 
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/6789